Corectare și îndrumare

Oamenii care suferă își petrec timpul cu cei care suferă. Îi iubim pe cei care comptimesc și îi evităm pe cei care ne corectează. Totuși, corectarea și îndrumarea sunt lucrurile de care avem nevoie. Am descoperit importanța sfaturilor sănătoase într-un triatlon Ironman de distanță medie. După 1,2 mile de înot și 56 mile pe bicicletă, nu am mai avut prea multă energie pentru 13,1 mile de alergat. Și nici cel ce se afla lângă mine. L-am întrebat cum se simte și imediat am regretat că i-am pus întrebarea. Mi-a răspuns: „E groaznic. Cursa aceasta este cea mai tâmpită decizie ce am luat-o vreodată.” Avea mai multe plângeri decât un plătitor de taxe la Fisc. Care a fost răspunsul meu? „La revedere!” Știam că dacă îl mai ascult mult voi începe să fiu de-acord cu el. Cartea Proverbe ne amintește „Planurile nu izbutesc, cand lipseste o adunare care sa chibzuiasca, dar izbutesc cand sunt multi sfetnici.” (Prov.15:22) Fii grabnic la rugăciune, caută sfaturi sănătoase și nu te da bătut!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un comentariu