Cine spune că nu ne putem schimba?

Iată o veste bună: tu nu vei rămâne pe veci cu personalitatea ta pe care o ai acum. Nu ești condamnat să rămâi morocănos. Ești „reglabil” ! De unde vine ideea că nu ne putem schimba? De unde vin afirmații precum „Așa e firea mea să mă îngrijorez”, sau … „Întotdeuna voi fi un pesimist. Așa sunt eu.” Sau „Sunt foarte nervos. Nu mă pot abține să nu reacționez.”  Dar oare am zice „este în firea mea să-mi rup piciorul. Nu pot face nimic în legătură cu aceasta.” Bineînțeles că nu. Dacă ceva nu funcționează în trupul nostru, căutăm ajutor. Nu ar trebui să facem la fel și cu inima noastră? Nu putem să căutăm ajutor pentru atitudinea noastră? Ba da, putem. Isus ne poate schimba inima. El dorește să avem o inimă ca a Lui!

Traducere Cristina Chirculescu

Un răspuns la „Cine spune că nu ne putem schimba?

Lasă un comentariu