Porcul burtos

Anunțul spunea: „S-a găsit un porc burtos”. Am citit ceea ce cred că am citit? Nu am văzut niciodată așa un anunț. Altele asemănătoare, desigur. Dar să scrie: „S-a găsit un porc burtos”? Cine pierde un porc?

Anunțul presupune un moment curios. Cineva observă porcul plimbându-se încet, cu greutate, pe trotuar. „Sărăcuțul… Cațără-te, purcelușule! Strada nu e un loc pentru tine. Te voi lua acasă!”

Eu nu l-aș revendica, dar Dumnezeu ar face-o. Dumnezeu ne-a revendicat când ne-a răscumpărat. Presupunem faptul că lui Dumnezeu îi pasă de rasele pure ale lumii. Dar de noi, restul? Suntem noi trecuți cu vederea?

Psalmul 91:1-2 prezintă un DA răsunător: „Cel ce stă sub ocrotirea Celui Preaînalt și se odihnește la umbra Celui atotputernic zice despre Domnul: «El este locul meu de scăpare și cetățuia mea, Dumnezeul meu în care mă încred!» Domnul spune: «Îi voi salva pe cei care Mă iubesc. Îi voi proteja pe cei care cred în numele Meu!»”.

Lasă un răspuns

