Fă ceea ce-I place lui Dumnezeu

Cu ani în urmă un prieten mi-a dat acest sfat: fă o listă cu toate persoanele care ar fi afectate de imoralitatea ta. Am făcut. Lista includea pe Denalyn, cele trei fiice, ginerii mei și nepotul meu. Reciteam lista destul de des. Și aceasta îmi amintea că un act carnal este un schimb sărac de moștenire ce va dura o viață întreagă. Taților, ați rupe intenționat brațul copilului vostru? Bineînțeles că nu. O astfel de faptă ar încălca fiecare fibră din ființa voastră morală. Totuși, dacă sunteți implicat într-o relație extraconjugală, veți aduce mult mai multă durere copilului vostru decât o ruptură de braț. În 1Corinteni 6:19, Pavel a întrebat retoric: „Nu știți că trupul vostru este templul Duhului Sfânt care se află în voi?” Acțiunile au consecințe. Deci, ce faci? Fă ceea ce-I place lui Dumnezeu!

Traducerea Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

