Care e diferența?

Îngrijorarea este sacul de poveri – debordând de „care e diferența?” Care e diferența dacă plouă la nunta mea? Care e diferența dacă după toate dietele mele,s-a descoperit că salata are grăsimi, iar ciocolata nu are? Sacul de poveri. Nimeni nu vrea îngrijorările tale. Adevărul e că nici tu nu le vrei. Nimeni nu trebuie să-ți amintească costurile mari ale anxietății, dar eu îți voi aminti oricum.Îngrijorările nu înseamnă boală, dar ele produc boli – tensiune arterială, probleme cardiace, migrene și dureri de stomac. Isus a spus în Matei 6:27 „ Şi apoi, cine dintre voi, chiar îngrijorându-se, poate să adauge măcar un cot la înălţimea lui?” Îngrijorarea este ceva pe care nu o poți îndepărta, dar o poți depăși. David declară în Psalmul 23 „El mă duce la ape de odihnă.” El mă duce.El este înaintea mea. El este în față. Dumnezeu ne conduce. Și ce diferență este!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

