Schimbă-ți centrul de atenție și relaxează-te

Psalmul 23:2 spune „El mă paşte în păşuni verzi şi mă duce la ape de odihnă”. Observați pronumele „El mă paște”, ”(El )mă duce”. Cine este cel activ? Cine este responsabil? Păstorul! Noi vedem mai degrabă valurile mării decât pe Mântuitorul mergând pe ea. Ne concentrăm asupra proviziilor noastre mărunte decât pe Cel care poate hrăni cinci mii de oameni flămânzi. Schimbă-ți centrul de atenție și relaxează-te. Între timp, schimbă-ți programul și odihnește-te. Viața poate ajunge atât de zgomotoasă încât uităm ”s-o închidem.” Când David spune „El mă paște în pășuni verzi”, el spune că Păstorul mă paște în lucrarea sa terminată. Pășunea este darul Lui pentru noi. Nu este pășunea pe care am făcut-onoi. Ci este un dar de la Dumnezeu, iar Păstorul tău te invită acolo.

Traducerea Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

