În închisoare

Ești în închisoare?

Ești, dacă te simți mai bine când ai mai mult, și mai rău când ai mai puțin. Dacă fericirea este livrată imediat … tu ești în închisoare – închisoarea dorințelor. Aceasta este o veste proastă. Vestea bună este că tu ai un vizitator. Uită-te la celălalt capăt a mesei din sala de vizite, este psalmistul David. El îți șoptește „Am să-ți spun un secret, secretul satisfacției: „ Domnul este Păstorul meu. Nu voi duce lipsă de nimic.” De parcă David spune că „ceea ce am în Dumnezeu este mai mult decât ceea ce nu am în viață.”  Mulțumirea vine când putem spune sincer împreună cu Pavel: „ Ştiu să trăiesc smerit şi ştiu să trăiesc în belşug. În totul şi pretutindeni m-am deprins să fiu sătul şi flămând,să fiu în belşug şi să fiu în lipsă.” Crezi că noi am putea să învățăm să spunem la fel?

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

