Domnul este Păstorul meu

Noi, oamenii, vrem să facem lucrurile în felul nostru. Nu într-un fel simplu. Nu într-un fel obișnuit. Nu în cel mai bun mod. Nu în felul lui Dumnezeu. Noi vrem să facem lucrurile în felul nostru! Și după cum este scris în Isaia 53:6 aceasta este exact problema noastră. „Noi rătăceam cu toţii ca nişte oi, fiecare îşi vedea de drumul lui” Să nu vă gândiți că oaia ar fi îndărătnică. Dintre toate animalele, oaia este cea mai puțin capabilă să aibă grijă de ea însăși. David a spus: „Domnul este Păstorul meu.” Mă întreb … oare David nu s-ar fi putut gândi la o metaforă mai bună? Oile sunt nătânge. De ce nu a ales altceval decât oaia? Ce ziceți de „Domnul este Regele meu și eu sunt ambasadorul Lui.” Toată lumea se oprește atunci când vorbește ambasadorul. Dar cine bagă de seamă când apare oaia lui Dumnezeu? Numai o singură persoană. Păstorul. Și exact acest lucru a vrut David să accentueze.

Traducerea Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

