Așa cum ești

Nu confunda dragostea lui Dumnezeu cu dragostea oamenilor. Această dragoste crește când ai performanțe și scade când faci greșeli. Când fiica mea era micuță, îi plăcea să meargă în parc și să se joace în bazinul cu nisip. Și deseori îi cumpăram o înghețată. Într-o zi când tocmai vroiam să-i dau înghețata, am văzut că ea avea gura plină cu nisip. Eu tocmai intenționam să-i dau ceva delicios, iar ea își pusese murdărie în gură. Am mai iubit-o eu așa, cu nisip în gură? Absolut. Îi permitem eu să țină în continuare murdăria/nisipul în gură? Nici gând. Eu o iubeam așa cum era, dar am refuzat s-o las așa cum era. Dumnezeu face la fel cu noi. „Scuipă nisipul din gură, scumpo.”, ne îndeamnă Tatăl. „Eu am ceva mai bun pentru tine” Isus dorește să ne dea o inimă ca a Lui. Poți să-ți închipui o ofertă mai bună?

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

