Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu

Pe dealul Calvarului, Hristos a ridicat capul către cer strigând: „ Eli, Eli, lama sabactani” ceea ce înseamnă, „Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai părăsit?” (Marcu 15:34). Și noi am întreba la fel. De ce Și-a părăsit Fiul? Să părăsească ucigașii,făcătorii de rele. Să-i abandoneze pe ei, dar nu pe El. Ce a simțit Hristos pe cruce? Nemulțumirea de gheață a unui Dumnezeu care urăște păcatul. De ce? Pentru că Isus a luat păcatele noastre asupra Lui. Cu mâinile crucificate deschise, El I-a spus lui Dumnezeu: „Tratează-mă așa cum i-ai trata pe ei.” Și Dumnezeu a făcut asta. „Dumnezeul Meu, Dumnezeul Meu, pentru ce M-ai părăsit?” De ce a strigat Dumnezeu aceste cuvinte? Pentru ca tu să nu fii nevoit sa faci asta vreodată.

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

