Cum se pronunță „Lucado” ?

Numele meu de familie a creat câteva momente penibile. O femeie mi-a zis: „Max Lu-kah-do, doream mult să te cunosc.” Am trecut peste asta crezând că va fi singura și ultima oară. Dar altă dată un om mi-a spus: „Soția mea și cu mine ne-am tot întrebat cum se pronunță numele dv. Este Lu-KAY-doh sau Lu-KAH-doh? M-am simțit prins în cursă…în timp ce mă uitam la noul meu prieten care îmi pronunțase numele greșit. Pe o scară infinit mai mare, Dumnezeu se confruntă cu o problemă a omenirii similară ca cea pe care am avut-o eu. Cum poate El să fie atât drept dar și bun? Cum poate El să răscumpere păcătosul fără a aproba păcatul? Din punctul nostru de vedere sunt doar două soluții neatractive. Din perspectiva lui Dumnezeu, totuși există și a treia. Se numește Crucea lui Hristos. Și aceasta este expresia pe care dorești s-o pronunți corect.

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

