Rugăciune continuă

Rugăciunea continuă poate să sune ca o chestiune complicată, dar nu trebuie să fie așa. Fă următorul lucru: gândește-te la rugăciune mai puțin decât ca fiind o activitate pentru Dumnezeu și mai mult ca la conștientizarea lui Dumnezeu. Caută să trăiești într-o conștientizare neîntreruptă. Când stai la rând să-ți înregistrezi mașina, spune în gând: „Mulțumesc, Doamne, că mă aflu aici.” În magazinul alimentar în timp ce faci cumpărături, spune: „Mă bucur de prezența ta, Regele meu.” Când speli vasele, laudă-L pe Creator. Fratele Laurențiu, a scris „Timpul când am treabă nu diferă de cel de rugăciune, chiar și la bucătărie, în zăngănitul vaselor, în timp ce ceilalți vorbesc, eu Îl am pe Dumnezeu în suflet, în liniște și mă simt de parcă aș fi pe genunchi la sfânta binecuvântare.” Așadar, vorbește mereu cu Dumnezeu. Pe lângă aceasta, e mai înțelept să discuți cu Dumnezeu decât să mormăi de unul singur.

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

