Nu-L înlocui pe Dumnezeu

Răzbunarea fixează atenția pe cele mai urâte momente din viață. A-ți lua revanșa înseamnă să rămâi cu privirea pironită la evenimentele teribile din trecutul tău. Aceasta este ceea ce vrei să privești? Retrăirea durerilor tale te va face o persoană mai bună? În niciun caz. Te va distruge. Răzbunarea Îl scoate pe Dumnezeu din ecuație. „Nu sunt sigur dacă poți să rezolvi această problemă, Doamne. Se poate ca Tu să pedepsești prea puțin sau prea încet. Am să mă ocup eu însumi de această chestiune.” Așadar, Dumnezeu ne amintește în Romani 12:19, „ Răzbunarea este a Mea; Eu voi răsplăti”, zice Domnul.”. Numai Dumnezeu judecă. Răzbunarea este treaba Lui. Lasă-ți dușmanii pe mâna Lui. Iertarea nu înseamnă aprobarea unui comportament neadecvat. Poți urî ce-a făcut cineva fără ca să lași ca ura să te mistuiască. Nu uita, Dumnezeu ocupă singurul loc al curții supreme din Cer!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

