Harul lui Dumnezeu

Nimic  nu  stimulează  curajul  ca  înțelegerea  clară  a  harului.  Și  nimic  nu stimulează teama ca ignoranța îndurării.  Pot  să  vorbesc deschis? Dacă nu ai acceptat iertarea lui Dumnezeu, ești sortit să trăiești în teamă. Nimic nu te poate elibera de frământare când îți dai seama că ai desconsiderat pe Creatorul tău și I-ai ignorat poruncile. Medicamentele, discursurile de încurajare, psihiatrul sau bogăția nu pot aduce liniște în sufletul păcătosului. Poți potoli teama, dar nu poți s-o elimini. Doar harul lui Dumnezeu poate s-o facă. În 1Ioan 1:9 se spune:„ Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept ca să ne ierte păcateleşi să ne cureţe de orice nelegiuire.” Rugăciunea ta poate fi la fel se simplă ca aceasta: „Doamne, Tată, am nevoie de iertarea Ta. Te rog, iartă-mă. Îmi așez sufletul în mâinile Tale și mă încred în harul Tău. Mă rog în Numele Domnului Isus. Amin.” Când primești iertarea lui Dumnezeu, trăiești iertat!

Traducere Cristina Chirculesccu

Lasă un răspuns

