Strigă la Isus

Prietenul meu Jim a luptat cu o condiție musculară mare parte a vieții sale de adult. Atrofierea i-au afectat vorbirea și mersul. Dar nu i-a diminuat credința și nici nu i-a șters zâmbetul. Într-o Duminică i-am rugat pe membrii bisericii să-și parcheze mașinile în spațiul din spate și să lase locurile mai apropiate oapeților. Când am sosit, l-am văzut pe Jim. El parcase în colțul îndepărtat și se îndrepta către biserică. Viața lui este un exemplu. Eu mă rog ca Dumnezeu să-i vindece trupul. Dar până atunci, Dumnezeu îl folosește să inspire oameni ca mine. Dumnezeu va face la fel și cu tine. El va folosi luptele tale să schimbe pe alții. Sau El poate folosi bătăliile tale să te schimbe pe tine! Boala nu ne poate distruge. Iar moartea și-a pierdut boldul. Strigă la Isus cu puterea unei rugăciuni simple! El te va vindeca – pe dată sau treptat sau sigur, în cele din urmă!

Traducerea Cristina Chirculescu

One response to “Strigă la Isus

Lasă un răspuns

