Puterea dată de Dumnezeu în rugăciune

Înainte de a spune „amin”, vine puterea unei rugăciuni simple: „Doamne, Tată, am nevoie în viața mea de putere de la Tine. Mă confrunt cu situații dificile și sunt disperat după o minune. Te rog, îmi arăți puterea Ta în viața mea astăzi? Doamne, pentru cei ce nu te cunosc îndeajuns, ajută-i să găsească mângâiere în cunoștința despre cât de puternic și mare ești Tu de fapt. Îți mulțumesc pentru că L-ai trimis pe Fiul Tău pe pământ pentru noi. Te rog în Numele atotputernic al Domnului Isus, amin.”

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

