Dumnezeu se ține de cuvânt

Fiica noastră Jenna s-a născut în Brazilia. Imediat ce am adus-o acasă, am primit o notă de plată „grasă”. Nu a contat cât de mult am pledat sau explicat, compania de asigurări a spus: „Nu vom plăti.” Între timp spitalul spunea: „Trebuie să plătești.” Suma era 2 500 $. Vestea bună este că noi am plătit. Vestea proastă: am rămas lefteri după aceea.

Filipeni 4:6 a devenit o promisiune: ” Nu vă îngrijoraţi de nimic; ci, în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri. ” Eram novice în ceea ce privește anxietatea, dar am tratat fiecare gând de neliniște – și erau multe – cu rugăciune. „Doamne, cu ajutorul Tău nu mă voi îngrijora. Dar sunt într-o țară străină cu un copil nou-născut și cu un cont în bancă gol.” Dumnezeu a înțeles imediat. Dumnezeu se ține de cuvânt. Înainte de a spune „amin” vine puterea unei rugăciuni simple.

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

