Un Tată pentru cei orfani

Psalmul 34:8 spune „Gustați și vedeți ce bun este Domnul”. Un strop din bunătatea lui Dumnezeu ne schimbă. Dacă El este doar puțin mai puternic decât noi, atunci de ce să ne mai rugăm? Dacă El are limitări, întrebări și ezitări, atunci ai putea să te rogi la fel de bine și Vrăjitorului din Oz. Psalmul 68:5-6 spune că Dumnezeu este ”un tată pentru cei orfani. El este tatăl orfanilor.(…) Dumnezeu dă o familie celor părăsiţi, El izbăveşte pe prinşii de război şi-i face fericiţi.” Roagă-te cu mine: ”Doamne, astăzi vreau să-mi amintești că tu mă ocrotești. Fii Tatăl meu și apărătorul meu. Apără-i pe cei care sunt slabi și fricoși și se simt uitați. Arată-Te chiar azi în viața lor. Îți mulțumesc că mi-ai dat o familie spirituală care nu-mi poate fi luată niciodată. M-am rugat în Numele Domnului Isus. Amin!”

Traducerea Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

