El îți șoptește că este lângă tine

În Matei 6, Isus S-a rugat: „Tatăl nostru care eşti în ceruri! Sfinţească-se Numele Tău;  vie Împărăţia Ta; facă-se voia Ta, precum în cer şi pe pământ.” Și iată rugăciunea …”Doamne, Te rog, fă ca eu să nu te văd ca un tată distant, ci ca unul care a venit pe pământ și înțelege provocările și ispitele din viața mea. Fii cu mine astăzi, șoptește-mi mereu că ești lângă mine. Prietenii mei au nevoie de Tine astăzi atunci când iau decizii la serviciu și în familii. Arată-le că ești mai aproape de ei decât orice tată de pe pământ. Îți mulțumesc că îmi asculți cererile mele. Te-am rugat toate acestea în Numele lui Isus Hristos, amin!”

Traducere Cristina Chirculescu

2 responses to “El îți șoptește că este lângă tine

Lasă un răspuns

