Un exemplu de rugăciune convingătoare

Isus ne-a dat un exemplu de rugăciune convingătoare. El s-a rugat înainte de a mânca. El s-a rugat pentru copii. El s-a rugat pentru cei bolnavi. El s-a rugat cu mulțumiri … și cu lacrimi. El a făcut planetele și a dat formă stelelor, și totuși s-a rugat. Iată o rugăciune pentru noi astăzi!

„Tată, m-ai făcut copilul Tău prin Duhul Tău cel Sfânt. În bunătatea Ta Tu m-ai adoptat și m-ai eliberat de păcat și de moarte. Amintește-mi astăzi ce înseamnă să fiu copilul Tău. Este atât de ușor pentru mine să trăiesc în fiecare zi după cum doresc eu. Ajută-mă să trăiesc în lumina harului Tău. Îți mulțumesc că mă accepți  cum sunt, dar nu mă lăsa să rîmân așa . În numele lui Isus, amin. ”

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

