Ghid de rugăciune

Când mă rog, mă gândesc la o mie de lucruri pe care trebuie să le fac. Uit exact lucrul pe care mi l-am propus să-l fac: să mă rog. Înțelegi ? Dar nu-i așa că nouă tuturor ne place să ne rugăm. Cum? Mai mult? Mai bine? Mai profund? Mai puternic? Cu mai multă înflăcărare, credință sau pasiune? Dar avem copii de hrănit, facturi de plătit, termene de îndeplinit. Vrem să ne rugăm, dar când? Vrem să ne rugăm, dar de ce? Avem îndoielile noastre despre rugăciune, povestea noastră despre așteptări neîmplinite, întrebări fără răspuns. Nu suntem  primii. Înscrierile la ”Prayer 101” * conțin nume cunoscute: Ioan, Iacov, Andrei și Petru. Primii ucenici ai lui Isus aveau și ei nevoie de călăuzire în rugăciune.

*referire la o rubrică despre ghid de rugăciune de pe web-sit-urile crestine , de exemplu: http://billygraham.org/story/prayer-101-how-do-i-talk-to-god/

Traducere Cristina Chirculescu

One response to “Ghid de rugăciune

Lasă un răspuns

