Ce este mai important?

Îmi amintesc că primisem o invitație să vorbesc la o biserică din centrul țării. Am refuzat-o. Dacă m-aș fi dus, aș fi avut parte de atenția unui mare număr de persoane timp de o oră. Era o ocazie săvorbesc despre Isus unor oameni care nu Îl cunosc. Este oare o seară de marți petrecută acasă cu cei trei copii și soția, mai importantă decât să predic în fața unei audiențe? M-am decis să fac o listă cu lucrurile pe care le aveam de pierdut dacă spuneam nu familiei mele în acea seară:

Nu aș fi fost prezent s-o țin în brațe pe Andrea după ce și-a prins degetul la ușă. Nu aș fi fost de față ca să răspund  la întrebarea Jennei:”Tati, ce este o persoană handicapată?” Aș fi ratat s-o aud pe Jenna spunând povestea lui Isus pe cruce la ora de părtășie a familiei. Există sute de predicatori capabili să vorbească acelei mulțimi, dar fiicele mele au un singur tată! Am făcut alegerea corectă.

Traducerea Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

