Minunile de fiecare zi

Când mă uit în jur, văd din ce în ce mai multe lucruri pe care le-am etichetat ”de așteptat” care merită să fie etichetate, ”Ia te uită!”
A fost o vreme când, la sfârșitul zilei, intram în camerele celor trei fiice. Plăpumioarele lor erau aruncate de pe ele, așa că eu le înveleam. Părul le acoperea de obicei fața, așa că eu îl dădeam la o parte. Și mă aplecam pe rând la fiecare și le sărutam pe frunțile lor de îngerași pe care Dumnezeu mi-i împrumutase. Apoi stăteam în pragul ușii și mă întrebam de ce oare Dumnezeu a însărcinat un tip neîndemânatic ca mine, să iubească și să crească astfel de comori. Dar am învățat să nu iau prea ușor aceste minuni de fiecare zi. Dacă deschid ochii și mă uit cu atenție, există multe motive să privesc la Sursa tuturor lucrurilor și doar să mulțumesc. Ia te uită!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

