Aleg

Este liniște. Este devreme. Pentru următoarele 12 ore voi fi expus solicitărilor zilei. Trebuie ca acum să fac o alegere. Și deci aleg…dragostea. Îl voi iubi pe Dumnezeu și ceea ce iubește El.
Aleg bucuria.
Aleg pacea. Voi trăi iertat.
Aleg răbdarea. În loc să mă plâng că aștept prea mult, Îi voi mulțumi lui Dumnezeu că am un moment de rugăciune.
Aleg blândețea – pentru felul cum Dumnezeu s-a purtat cu mine.
Aleg bunătatea.
Aleg credincioșia. Astăzi îmi voi împlini promisiunile. Soția mea nu se va indoi de dragostea mea pentru ea.
Aleg tandrețea. Dacă voi avea vreo pretenție, să am pretenții doar de la mine. Aleg auto-controlul. Voi fi pasionat doar de credința mea și influențat doar de Dumnezeu. Dragostea, bucuria, răbdarea, blîndețea, bunătatea, credincioșia, tandrețea și auto-controlul. Când această zi se va încheia, îmi voi pune capul pe pernă și mă voi odihni.

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

