Fii concis

Eu cred in concizie. Și din moment ce mi-ai acordat un minut din timpul tău, nu ar trebui să iau din el mai mult decât mi se cuvine. De-a lungul timpului am adunat niște citate ”scurte” despre adevăr. Împărtășește-le când ai ocazia. Și dacă o vei face…fii concis.

Roagă-te tot timpul. Dacă trebuie, folosește și cuvinte.
Dumnezeu uită trecutul. Fă și tu la fel.
Lăcomia – un lucru pe care adesea l-am regretat. Generozitatea – niciodată.
Când cumperi un cadou pentru soția ta, lucrurile practice pot fi mai valoroase decât cele extravagante.

Iata altele:
Nu-I cere lui Dumnezeu să facă ceea ce tu vrei. Cere-I să facă ceea ce este bine.
Să fii gata să renunți la tine însuți în fața voii lui Dumnezeu.
Lingușeala este lipsa de onestitate.
Vei regreta faptul că ai deschis gura. Însă rareori vei regreta că ți-ai ținut-o închisă.

Și voi incheia cu acesta:
Să vezi păcatul separat de har înseamnă disperare. Să vezi harul separat de păcat înseamnă aroganță. Să vezi păcatul și harul împreună înseamnă naștere din nou (schimbare)!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

