Un cântec pentru tata

Psalmul 127:3 spune: ” Iată, fiii sunt o moştenire de la Domnul, rodul pântecelui este o răsplată dată de El.”

Îmi amintesc când eram la o conferință cu mulți ani în urmă. Am sunat acasă și am vorbit cu Denalyn și fetele. Pe atunci Jenna avea cam 5 ani și mi-a spus că are ceva special pentru mine. A luat telefonul, l-a așezat pe pian și a cântat o piesă compusă de ea.

Din punct de vedere muzical, totul era greșit la acel cântec. Ea mai mult zdrăngănea la pian decât cânta. Erau sunete la întâmplare , fără ritm. Versurile nu aveau rimă. Tehnic vorbind, cântecul era un eșec total. Dar pentru mine,  era o capodoperă. De ce? Pentru că ea îl scrisese pentru mine.

Tu ești un tătic minunat. Mi-e tare dor de tine.
Când ești plecat, sunt foarte tristă și plâng.
Te rog, vino acasă mai repede.   

Cărui tată nu i-ar plăcea acest cântec? Tatăl tău Ceresc simte la fel când aude ce ii spui tu.                                    

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

