Ce-l mulțumește pe un tată

Când fiicele noastre erau mici, Denalyn a fost plecată pentru câteva zile și m-a lăsat singur cu fetele. Deși nu a fost un timp fără certuri obișnuite de copii și mici obrăznicii, totul a decurs bine.

”Cum au fost fetele?” m-a întrebat Denalyn când s-a întors acasă. ”Au fost cuminți.  N-am avut nicio problemă.”  Jenna m-a auzit. ”Noi nu am fost cuminți, tăticule.”, obiectă ea. ” O dată ne-am bătut, și o dată nu am făcut ceea ce tu ne-ai spus să facem. Nu am fost cuminți.”

Jenna și cu mine aveam percepții diferite de ceea ce-l mulțumește pe un tată. Ea credea că aceasta depindea de ceea ce ea a făcut. Dar nu e așa. Noi gândim la fel despre Dumnezeu. Noi credem că dragostea Lui crește și scade în funcție de performanțele noastre. Dar nu este așa. Eu nu am iubit-o pe Jenna pentru ceea ce a făcut. Am iubit-o – și încă o iubesc – pentru cine este. Ea este a mea. Dumnezeu te iubește pentru același motiv. El te iubește pentru cine ești și tu ești copilul Lui!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

