Iertarea tatălui meu

Salariul tatălui meu nu era prea mare, deci vă puteți imagina ce surprins am fost când mi-a pus în mână un card de credit în ziua când am plecat la colegiu. Singurele lui recomadări au fost ”Ai grijă cum îl folosești.” Într-o vineri, dintr-un impuls al momentului, am chiulit de la cursuri ca să vizitez o fată dintr-un alt campus. Pentru că am plecat în grabă, am uitat să-mi iau bani la mine. Totul a decurs bine până când am boțit o mașină pe drumul de întoarcere.

Tatăl meu a acceptat convorbirea cu taxă inversă și mi-a ascultat povestea. Nu aveam cu ce să mă laud. Făcusem un drum fără știrea lui, fără un ban, și îi distrusesem mașina. ”Ei, bine, spuse el după o pauză lungă, ”de aceea ți-am dat cardul. Sper că ai învățat lecția.” Cu siguranță am învățat-o. Am învățat iertarea tatălui meu înainte ca eu să greșesc. El prevăzuse gafa mea înainte ca eu să gafez. Mai e nevoie să-ți spun că Dumnezeu a făcut la fel?

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

