Indiferent ce se va întâmpla

În 1989 cutremurul din Armenia a ucis 30 000 de oameni. După ce mișcarea seismică s-a oprit, un tată a alergat la o școală primară. Când a ajuns și a văzut că nu mai rămăsese nimic decât o grămadă de pietre și moloz, el și-a amintit promisiunea pe care el i-o făcuse copilului său: ”Indiferent ce se va întâmpla, eu voi fi acolo,pentru tine.” Au sosit și alți părinți în timp ce el dădea la o parte bucățile de clădire. ”E prea târziu,” îi spuneau ceilalți. Dar tatăl refuza să asculte. Timp de 6 ore el a săpat cu mâinile goale, a refuzat să renunțe.

După 38 de ore chinuitoare, el a dat la o parte un bolovan. ”Arman! Arman!” și o voce i-a răspuns, ”Tată, eu sunt.” Apoi, băiatul a adăugat aceste cuvinte prețioase, ”Le-am spus celorlalți să nu se îngrijoreze. Le-am spus că dacă tu vei scăpa cu viață, mă vei salva, și când mă vei salva pe mine, vor fi și ei salvați. Pentru că tu ai promis:”Indiferent ce se va întâmpla, eu voi fi întotdeauna acolo, pentru tine.”

Traducere Cristina Chirculescu

Un răspuns la „Indiferent ce se va întâmpla

  1. Pingback: Indiferent ce se va întâmpla | tineridelanganoi

Lasă un răspuns

