Să iubești copilul care scapă mingea

Să scapi o minge care zboară spre tine, pentru majoritatea oamenilor nu e mare lucru, dar când ai 13 ani și ai dorința să faci parte din marea ligă, este o mare problemă. Eram la jumătatea drumului spre casă când m-a găsit tata. El nu a scos niciun cuvânt. Doar a tras pe dreapta și a deschis portiera mașinii să urc. Știam amândoi că totul ajunsese la un sfârșit.

M-am dus direct în camera mea. El s-a dus direct în bucătărie. Imediat a apărut în fața mea cu prăjituri și lapte. Și de undeva din interiorul prăjiturilor, am început să-mi dau seama că viața și dragostea tatălui meu vor continua. Dacă îl iubești pe cel ce nu a prins mingea, atunci îl iubești cu adevărat. Îndemânarea mea ca jucător de baseball nu s-a îmbunătățit, dar încrederea în dragostea tatălui meu, da. El nu a spus niciodată niciun cuvânt. El s-a arătat și a ascultat.

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

