Timp în atelierul lui

Punctul culminant al carierei mele de cercetaș a fost cursa de mașini Soap Box Derby. Planul meu era să construiesc un veritabil vehicul roșu ca cel din manualul de Cercetași. Înarmat cu ferăstrău și ciocan, cherestea și o mare ambiție, eram Henry Ford al echipei de cercetași Troop 169. Eforturile mele nu erau o priveliște frumoasă. La un moment dat, cu multă înțelegere, a intervenit tata și mi-a spus să-l urmez în atelierul lui.

Eu îmi țineam bicicleta acolo, dar niciodată nu am observat uneltele. Și nu încercasem să construiesc ceva înainte. După câteva ore, el m-a introdus în lumea magică a uneltelor: capră de tăiat lemne, echere, rulete și burghiuri. Eram uimit. Într-o după-amiază, noi am construit un vehicul destul de drăguț. Nu am terminat cursa cu un trofeu, ci am terminat-o cu o mare admirație pentru tatăl meu. De ce? Pentru că îmi petrecusem timp în atelierul lui!

Traducere Cristina Chirculescu
 

Lasă un răspuns

