Tata a făcut diferența

Alte evenimente din anul când eram în clasa a șasea se pierd în ceața timpului. Dar acea seară de vară a anului 1967? Este clară precum cristalul. Am trecut la desert. Nu aveam poftă de mâncare. Trebuia doar să mă concentrez asupra telefonului-un apel pe care îl așteptasem înainte de masă. Mă uitam fix la telefon ca un cățel la un os sperând că antrenorul Ligii Mici îmi va spune că am fost ales în echipa sa. În marea schemă a lucrurilor, să fii ales într-o echipă de baseball contează prea puțin. Dar copiii de 12 ani nu pot vedea marea schemă a lucrurilor.

Mult timp după ce speranțele mele s-au dus, a sunat cineva la ușă. Era antrenorul. El a făcut ca să sune de parcă eram o alegere de top. Doar mai târziu am aflat că eram ultimul ales. Și dacă nu ar fi sunat tatăl meu, aș fi rămas pe dinafara echipei. Dar tata a telefonat, antrenorul a venit, și eu eram bucuros că joc! Tata a făcut diferența!

Traducere Cristina Chirculescu

 

Lasă un răspuns

