Niciun preț nu e prea mare

Tatăl  este singura persoană din viața ta care are grijă de tine și te protejează. Este exact ceea ce face Dumnezeu! Când fiica noastră cea mare, Jenna, avea 2 ani, am pierdut-o într-un magazin universal. Cu un minut în urmă fusese lângă mine, apoi a dispărut. Am intrat în panică. Dintr-odată un singur lucru conta pentru mine: trebuia să-mi găsesc fiica. Cumpărăturile au fost date uitării. Lista cu ceea ce trebuia să cumpăr nu mai avea nicio importanță. Am strigat-o. Nu mă interesa ce credeau oamenii. Timp de câteva minute, fiecare strop de energie din mine avea un singur scop: sâ-mi găsesc fetița care se rătăcise. Și am găsit-o. Se ascunsese după niște haine.

Niciun preț nu este prea mare pentru un părinte să-și răscumpere copilul. Nicio energie nu este prea mare. Niciun efort nu e prea solicitant. Un părinte va merge până-n pânzele albe să-l găsească. La fel va face și Dumnezeu!

Traducere: Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

