Este Tata

Una dintre cele mai frumoase amintiri din copilărie este cum îl întâmpinam pe tata când sosea acasă. Fratele meu și cu mine stăteam pe canapea și ne uitam la desene animate, dar mereu având o ureche atentă la zgomotele ce veneau de la stradă. Chiar și cel mai bun film animat cu ”Daffy Duck” era lăsat la o parte atunci când auzeam mașina lui tata. Alergam să-l întâmpin și el mă lua în brațele lui mari.Îmi așeza pe cap pălăria lui de paie cu boruri mari și pentru o clipă eram un cowboy. Intram în casă și deschidea cutia lui pentru prânz, și orice îi rămăsese (și se pare că întotdeauna el avea câte ceva), era pentru mine și fratele meu să împărțim. Ce altceva și-ar mai dori un copil de cinci ani?

Dar să presupunem că tatăl meu, în loc să vină acasă, ar fi trimis doar niște lucruri acasă. Nu era același lucru. N-ar fi mers. Chiar și un copil de cinci ani înțelege că cel mai important lucru este persoana, nu cadourile. Este tata!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

