Privind la Isus

Autorul cărții Evrei ne îndeamnă ”să alergăm cu stăruinţă în alergarea care ne stă înainte. Să ne uităm ţintă la Căpetenia şi Desăvârşirea credinţei noastre, adică la Isus,” (Evrei 12:1-2)

În familia noastră există bolnavi de inimă, așa că eu alerg în fiecare dimineață. Și în timp ce alerg, trupul meu geme. Lucrurile dor. Și în timp ce lucrurile dor, am învățat să am opțiuni. Să mă duc acasă. Să meditez asupra rănilor mele până când încep să-mi imaginez că mă doare în piept – sau – pot continua să alerg și să privesc soarele ridicându-se. Eu am un loc în față să privesc lumea lui Dumnezeu cum merge de la întuneric la strălucire. Și ce crezi? La fel se întâmplă cu atitudinea mea. Nu era acesta sfatul epistolei către Evrei…”Să privim la Isus”? Filipeni 4:6 spune ”Nu vă îngrijoraţi de nimic; ci, în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoştinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni şi cereri, cu mulţumiri”.

Așadar, la ce te uitai?

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

