El îți va da odihnă

Când fiicele mele erau mici, eu nu vroiam ca lor să le fie teamă de fundul adânc al piscinei, așa că jucam cu fiecare balena ”Shamu”. Fiica mea era antrenorul. Ea se ținea de nas și își punea brațul în jurul gâtului meu, și apoi ne scufundam. Adânc, adânc până când atingeam fundul piscinei. Apoi țîșneam în sus la suprafață. După ce am făcut asta de câteva ori, ele și-au dat seama că nu aveau de ce să le fie frică. De ce? Pentru că eu eram cu ele.

Când Dumnezeu ne cheamă în valea adâncă a morții, îndrăznim să credem că El ne va abandona în acel moment? Oare un tată și-ar forța copilul să înoate în adânc singur? Ar cere Dumnezeu copilului Său să călătoreacă spre veșnicie singur? Categoric nu! El este cu tine! În Exod 33:14 Dumnezeu îi spune lui Moise: „Voi merge Eu însumi cu tine şi îţi voi da odihnă.”

Traducere Cristina Chirculescu

One response to “El îți va da odihnă

Lasă un răspuns

