Dumnezeu iubește smerenia

Dumnezeu iubește smerenia! Isus care a spus ” Eu sunt blând și smerit cu inima,” îi iubește pe cei care sunt blânzi și smeriți cu inima. Și Pavel ne amintește în Romani 12:3, ”Prin harul care mi-a fost dat, eu spun fiecăruia dintre voi să nu aibă despre sine o părere mai înaltă decât se cuvine; ci să aibă simţiri cumpătate despre sine, potrivit cu măsura de credinţă pe care a împărţit-o Dumnezeu fiecăruia.” 

Smerenia nu este la fel cu un respect scăzut față de tine însuți. Să fii smerit nu înseamnă să crezi că nu ai nimic de oferit; ci înseamnă să știi exact ce ai de oferit și nu mai mult.

Un băiețel de școală primară a venit acasă de la castingul pentru piesa de școală ”Mami, mami”, și a anununțat, ”Am primit un rol . Am fost ales să stau în public, să aplaud și să încurajez echipa de teatru.”

Când tu ai șansa să aplauzi și să încurajezi pe alții, accepți să faci acest lucru? Dacă da, atunci capul începe să se potrivească măsurii pălăriei tale!

Traducere Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

