Toate motivele să fii mulțumit

Ai toate motivele să fii mulțumit!  Un om s-a dus odată la un pastor pentru consiliere. El era în toiul unui colaps financiar.

”Am pierdut totul”, se văicări el.

”O, îmi pare rău să aflu că ți-ai perdut credința”.

”Nu”, îl corectă omul. ”nu mi-am pierdut credința”.

 ”Atunci, e trist să aud că ți-ai pierdut caracterul”.

 ” N-am spus asta,” îl corectă el. ”Încă mai am caracter.”

”Îmi pare rău să aflu că ți-ai pierdut mântuirea.”

”Nu asta am spus.” obiectă omul. ”Nu mi-am pierdut mântuirea.”

”Tu ai credință, caracter, mântuire. Se pare că nu ai pierdut niciunul din lucrurile care contează cu adevărat.” observă pastorul.

Nici noi nu le-am pierdut! Tu și cu mine ne-am putea ruga prcum un puritan. El s-a așezat la masă constând în pâine cu apă. Și-a plecat capul și a spus: ”Mulțumesc Doamne, am eu toate acestea și pe Isus pe deasupra?”

Traducere: Cristina Chirculescu

Un răspuns la „Toate motivele să fii mulțumit

  1. Pingback: Toate motivele să fii mulțumit | tineridelanganoi

Lasă un răspuns

