Luc-ado? sau Lu-cay-do?

Numele meu de familie au creat momente destul de neplăcute. O femeie a spus ”Max LucAdo – tare mult doream să vă cunosc.”  Nu am corectat-o, crezând că nu se va mai întâmpla. Dar chiar atunci un bărbat a spus: ”Soția mea și cu mine ne tot întrebăm cum se pronunță numele dumneavoastră: cu A sau cu EI ?” Mă simțeam prins în capcană …în timp ce îl priveam pe noul meu prieten care pronunțase greșit numele meu.

La o scară infinit mai mare, Dumnezeu are de înfruntat cu omenirea o situație similară cu ceea ce am avut eu de înfruntat cu femeia despre care am povestit. Cum poate El să fie drept și bun deopotrivă? Cum poate răscumpăra pe păcătos fără să fie indulgent cu păcatul? Din perspectiva noastră există doar două soluții neatrăgătoare. Din perspectiva lui Dumnezeu mai există și o a treia. Se numește ”Crucea lui Hristos!” Și aceasta este expresia pe care tu dorești s-o pronunți corect!

Traducere: Cristina Chirculescu

2 răspunsuri la „Luc-ado? sau Lu-cay-do?

  1. nu fi rautacios aici si oriunde in articolele sale MAX te trimite la DUMNEZEU si nu la persoana sa ori vrajeala america neasca acesta e talantul [talentul] daruit lui de TATAL pe care il inmulteste si nu il igroapa in pamint

Lasă un răspuns

