Încrede-te în Cruce

Câinele meu Salty știe că nu are voie să caute prin gunoi. Dar când nu e nimeni acasă, Salty își arată latura lui cea mai întunecată. Dacă se găsește ceva mâncare în lada de gunoi, tentația este prea mare. Asta s-a întâmplat zilele trecute. M-am înfuriat, dar mi-a trecut repede. Am curățat murdăria și mi-am văzut de treburile mele, uitând incidentul. Dar Salty nu l-a uitat. El se ținea la distanță. Cînd, în cele din urmă, l-am văzut, era cu coada între picioare și cu urechile pleoștite. Credea că sunt supărat pe el. El nu știa că deja îi iertasem greșelile.

Undeva, cândva, te-ai împotmolit în gunoi … și de atunci îl tot eviți pe Dumnezeu. Te întrebi dacă mai poți fi vreodată la fel de apropiat de Dumnezeu. Mesajul trupului Său sfâșiat pe cruce este că da, poți. Ușa este deschisă. Nu te încrede în coștiința ta. Încrede-te în cruce. Ești binevenit în prezența lui Dumnezeu!

”Acum, dar, nu este nicio osândire pentru cei ce sunt în Hristos Isus. (Romani 8:1)

Traducere: Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

