Un RMN spiritual

Nu putem trăi cu obiecte străine îngropate în corp sau în suflet. Ce ar dezvălui o radiografie cu raze X a interiorului tău ? Remușcări din cauza unei proaste alegeri? Rușine pentru o căsătorie care nu a mers? Tentația în fața căreia nu ai putut rezista? Vinovăția stă ascunsă sub suprafață, purulentă, iritantă. Uneori atât de adânc înrădăcinată încât nici nu-i cunoști cauza.

Și știi, e posibil să fii sensibil. E de înțeles, din moment ce ai o codiță de rușine instalată în sufletul tău. Ai vrea o extracție? Iată ce trebuie să faci. Mărturisește! Roagă-L pe Dumnezeu să te ajute. Psalmul 139: 23-24 spune: ” Cercetează-mă, Dumnezeule, și cunoaște-mi inima! Încearcă-mă și cunoaște-mi gândurile! Vezi dacă sunt pe o cale rea, și du-mă pe calea veșniciei!”

Mărturisirea. Vezi tu, cei ce mărturisesc găsesc libertatea pe care cei ce refuză nu o găsesc. Dacă ne mărturisim păcatele, Dumnezeu ni le va ierta! El ne va curăți. Nu s-ar putea, sau ar trebui, ci El le VA IERTA!

Traducere: Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

