O încredere absolută în Har

Într-o zi m-am trezit la realitate: devenisem exact ceea ce detestam cel mai mult: un ipocrit. Un prefăcut. Un om cu două fețe. Am scris predici despre oameni ca mine. Creștini care au grijă mai mult de aspectul exterior decât de integritatea lor. Știam ce trebuia să fac. Am scris și despre aceasta.

1Ioan 1:8-9 spune: ” Dacă zicem că n-avem păcat, ne înşelăm singuri, şi adevărul nu este în noi. Dacă ne mărturisim păcatele, El este credincios şi drept ca să ne ierte păcatele şi să ne cureţe de orice nelegiuire.”

Trebuia să mărturisesc. Ce este mărturisirea? Mărturisirea nu se plânge. Dacă pur și simplu  îmi recit problemele și readuc pe tapet necazurile mele, încep să scâncesc. Mărturisirea este o încredere absolută în har.

Poate că și tu trebuie să faci ceea ce am făcut eu în ultimul timp și să mărturisești. Tu doar trebuie să mărturisești. Dumnezeu va auzi mărturisirea ta și tu vei afla minunea harului lui Dumnezeu. Vezi tu, harul creează o mărturisire sinceră și mărețul Său har o primește!

Traducere: Cristina Chirculescu

 

Lasă un răspuns

