Harul alege să vadă iertarea

Victoria Ruolvo * nu-și amintește adolescentul de 18 ani aplecându-se asupra parbrizului ținând în mână un curcan congelat. El l-a aruncat în parbrizul mașinii ei. Izbindu-se, acesta a trecut prin sticlă și a zdrobit fața Victoriei precum o farfurie care se sparge pe beton.

Ioan 13:14-15 spune: ” Deci dacă Eu, Domnul şi Învăţătorul vostru, v-am spălat picioarele, şi voi sunteţi datori să vă spălaţi picioarele unii altora.  Pentru că Eu v-am dat o pildă, ca şi voi să faceţi cum am făcut Eu.”

Victoria Ruolvo a făcut asta. Câteva luni mai târziu, ea s-a aflat față în față la tribunal cu răufăcătorul ei. Acesta nu mai era obraznic, ci plângea și își cerea iertare. Șase luni după gratii, cinci ani sub supravegherea poliției. Toată lumea din sală a obiectat. El a suspinat și ea i-a spus tânărului: ”Te iert. Vreau ca viața ta să fie cea mai bună posibilă.” Reducerea pedepsei a fost ideea ei. ”Dumnezeu mi-a dat a doua șansă la viață, și eu am reușit.”, a spus ea. Harul alege iertarea lui Dumnezeu.

 *  Este vorba despre o întâmplare ce a avut loc in New York acum 8 ani. Un grup de tineri au cumpărat un curcan congelat, folosind un card furat. Apoi, ca să se distreze, și-au propus să-l arunce în parbrizul primei mașini ce urma să treacă în acel moment. S-a întâmplat să fie mașina Victoriei Ruolvo, care a fost grav rănită de curcanul ce a trecut prin sticla parbrizului. După săptămâni de spitalizare, ea s-a vindecat. Când a avut loc procesul , Victoria l-a iertat pe tânărul din acel grup, care înfăptuise acel act nebunesc.

Povestea se poate citi în limba engleză aici (articolul este din 2010): http://www.nydailynews.com/new-york/victoria-ruvolo-hit-turkey-6-years-forgives-teens-terrible-prank-article-1.455256

Traducere: Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

