Harul

Am devenit creștin cam în același timp când am devenit cercetaș și am presupus că Dumnezeu înalță pe cineva după un sistem de merite, așa cum se face la cercetășie. Cercetașii buni avansează. Oamenii buni merg în Rai.

Deci, m-am străduit să fiu capabil pentru ziua când Dumnezeu, printre hârtiile multicolore de confeti și îngeri dansând, m-ar decora cu o insignă pe piept și m-ar primi în Împărăția Sa veșnică unde mi-aș expune umil insignele mele pentru eternitate.

Dar  ies la suprafață unele întrebări spinoase. Câte insigne cere El? Cât de bun înseamnă bun?

Efeseni 2:8 spune ” Căci prin har aţi fost mîntuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine dela voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.”

Nemeritat. Un dar. Meritele noastre nu merită nimic. Să lăsăm harul să aibă loc. Dintre toate lucrurile pe care tebuie să le câștigi, afecțiunea veșnică a lui Dumnezeu nu este unul dintre ele. Tu deja îl ai!

Lasă un răspuns

