Hristos în voi

Când ai parte de har, atunci intră  Hristos . ”Hristos în voi, nădejdea slavei!” Mulți ani mi-a scăpat acest adevăr. Am crezut în toate celelalte cuvinte: Hristos pentru mine, cu mine, înaintea mea. Dar niciodată nu mi-am imaginat că Hrisos este în mine.

Nu pot da vina pe deficiența mea privind Scriptura. Pavel se referă la Hristos în noi, de 216 ori. Ioan Îi menționează prezența de 26 ori. Nicio altă religie sau filozofie nu declară așa ceva.

Mohamed nu locuiește în musulmani. Buda nu se află în budiști. Au influență? Au invățătură? Da. Dar ei locuiesc în cineva? Nu!

Taina creștinismului este rezumată în Coloseni 1:27, ” Hristos în voi!” Creștinul este o persoană în care Hristos se întâmpla! Încet-încet se ivește o nouă imagine! Toate acestea datorită Harului lui Dumnezeu!

Traducere: Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

