Harul te urmărește

Harul lui Dumnezeu! Are ceva fantastic. Ceva ce te tulbură. Harul te urmărește.

Acum câțiva ani am suferit o intervenție chirurgicală la inimă. L-am întrebat pe medicul chirurg:  ”Vei cauteriza interiorul inimii mele, corect?”

”Corect.”

”Ai de gând să distrugi celulele care nu mai sunt bune, corect?”

”Acesta este planul meu.”

”În timp ce tu vei opera, ai putea să iei micul aparat de sudură și să cauterizezi și ceva din lăcomia mea, egoismul, superioritatea și vinovăția mea?”

El a zâmbit ” Îmi pare rău, dar aceasta este în afara salariului meu.”

Dar nu este în afara lui Dumnezeu. Noi am greși să credem că această schimbare s-ar petrece peste noapte. La fel ar fi greșit să presupunem că nu se va petrece niciodată o schimbare. S-ar putea să vină deodată, dar vine!

Tit 2:11 spune: ” Căci harul lui Dumnezeu, care aduce mîntuire pentru toţi oamenii, a fost arătat”

Nici nu știi când harul se va ivi. Vei fi capabil să-l folosești?

Lasă un răspuns

