Ca un copil

Niciun copil nu înțelege logica mersului la culcare în timp ce mai există energie rămasă în organism! Mi-amintesc când fiica noastră Andrea, avea doar cinci ani. Într-un final am reușit s-o culcăm. M-am dus s-o pup de noapte bună, când ea a deschis ochii și a spus: ”Abia aștept să mă trezesc!” O, ce atitudine la doar cinci anișori!

Este de mirare că Isus a spus că noi trebuie să avem inima unui copil ca să intrăm în Împărăția Cerurilor? El a spus: ”Adevărat vă spun că, dacă nu vă veţi întoarce la Dumnezeu şi nu vă veţi face ca nişte copilaşi, cu niciun chip nu veţi intra în Împărăţia cerurilor.”(Matei 18:3) Cu alte cuvinte, renunță la a privi viața ca un adult. Uite-te la ea prin ochi de copil.

”Abia aștept să mă trezesc.” Sunt cuvintele credinței unui copil. Andrea a știut să le spună pentru că ea se joacă mult, râde mult, și lasă îngrijorările pe seama tatălui ei. Haideți să facem și noi la fel!

Lasă un răspuns

