Planul veșnic al lui Dumnezeu

Când fiica noastră cea mai mică avea doi ani, am pierdut-o într-un magazin.  Am intrat în panică! Dintr-odată numai un singur lucru conta – trebuia s-o găsesc pe Jenna. Uitasem că aveam cumpărături de făcut. Lista cu lucrurile pe care trebuia să le cumpăr nu mai avea nicio importanță. Eu o strigam pe nume. Nu-mi păsa ce gândeau oamenii. Fiecare gram de energie avea doar un singur scop: să-mi găsesc fiica pierdută. Și am găsit-o. Ea se ascunsese după niște haine.
Niciun preț nu este prea mare pentru un părinte ca să plătească răscumpărarea copilului său. Nicio energie nu e prea mare. Niciun efort nu e prea greu. Un părinte va face tot ce se poate ca să-și caute copilul.  La fel va face și Dumnezeu. Notează. Cea mai minunată creație a lui Dumnezeu nu sunt stelele împrăștiate pe cer sau canioanele înguste. Este planul Lui veșnic să ajungă la copiii Săi. Cerul și pământul nu cunosc o mai mare pasiune decât pasiunea personală a lui Dumnezeu pentru tine și întoarcerea ta!

trad. Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

