6 Februarie 2014

Un cântec perfect

Când fiica mea era mică, a scris un cântec pentru mine. Din punct de vedere muzical, totul era incorect: versurile nu rimau, ritmul nu exista. Tehnic vorbind, era un cântec total nereușit. Dar pentru mine, acel cântec era o capodoperă. De ce? Deoarece fiica mea îl scrisese pentru mine. Cărui tată nu i-ar plăcea asta?  Care tată nu l-ar arăta la toți chiar dacă ar fi un cântec care sună fals?

În mod ideal, atunci când ne apropiem de Dumnezeu, felul nostru de a cânta este la fel de puternic precum motivul pentru care cântăm. Cuvintele sunt corecte; lauda noastră este la fel de atractivă pe cât este de sinceră. Dar de multe ori nu este. De multe ori lauda noastră este mai puțin decât ceea ce dorim să fie “Doamne, ajută-ne!”

Dumnezeu spune: “Mă veţi căuta, şi Mă veţi găsi, dacă Mă veţi căuta cu toată inima.” (Ieremia 29:13). Ce promisiune minunată !

trad. Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

