29 Ianuarie 2014

„Dar, doamnă”, am invocat eu, „eu trebuie sa ajung în Houston în această seară.” Ea era răbdătoare, dar fermă. “Îmi pare rău, domnule, regulile spun că pasagerii trebuie să fie la poartă cu zece minute înainte de ora de plecare.”  “ Ştiu  regulile,” am spus eu. “Nu cer dreptate; eu cer îndurare!”  Dar ea nu mi-a dat.

Ea nu mi-a dat îndurare, dar Dumnezeu îmi dă. Chiar dacă după “carte” (reguli) eu sunt vinovat, după dragostea lui Dumnezeu eu primesc o nouă şansă. Chiar dacă după lege sunt acuzat, prin îndurare mi se oferă un nou început.

Biblia spune „Căci prin har aţi fost mântuiţi, prin credinţă. Şi aceasta nu vine de la voi; ci este darul lui Dumnezeu. Nu prin fapte, ca să nu se laude nimeni.”

Nicio altă religie din lume nu oferă un astfel de mesaj. Alții spun:  „Faci asta, iar Dumnezeu îţi va da.”  Împărăția lui Hristos este exact opusul. Este o împărăție  în care statutul de membru este garantat, nu cumpărat! Tu eşti aşezat în Împărăţia lui Dumnezeu! El îţi dă, nu dreptate, ci îndurare!

trad. Cristina Chirculescu

Lasă un răspuns

